+ Reply to Thread
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 17
    Thanks
    0
    Reviews
    0

Smile Any Dutch mums around?

Hallo, zijn er nog meer (nieuwe) moeders uit Nederland in Sydney?

Thanks
    0
    Reviews
    0
    Hoi Marieke!
    Ik woon in Brisbane en ben net zwanger met onze eerste! Schiet je helaas niet echt veel mee op, maar ja!

Groetjes,
    Judith

Thanks
    0
    Reviews
    0
    Ha Judith, wat jammer dat je zover weg woont! Wanneer ben je naar Australie verhuisd?

Thanks
    0
    Reviews
    0
    We zijn in februari vorig jaar verhuisd. Mijn man is van Brisbane en hij wou naar huis, vandaar! Ik moet nog best wennen en heb soms wel heimwee - vooral omdat iedereen zo ver weg is! En dat is vooral nu een beetje lastig (eerste kindje enz enz). Maar voor de rest is het wel heerlijk hier en heb ik het best naar m'n zin. En jij?

Thanks
    0
    Reviews
    0
    Ha dutchie, ik heb je een pm gestuurd! Marieke

Thanks
    0
    Reviews
    0
    Ik woon ook in Brisbane en ben moeder van Hylke (13W). Er is een NLse playgroup in Brisbane, weet de details niet, maar kan er zo achter komen. Interesse?

Thanks
    0
    Reviews
    0

Default Hallo!

Hier nog een Nederlandse mama van 3 jongens (9 maanden, 2,5 en 4 jaar) in Brisbane!
    Wij zijn hier sinds maart jl. en het bevalt ons heel goed!

Die playgroup in Brisbane klinkt leuk, waar en wanneer is dat?

Groetjes,
    Linda, mv 3 boys

Thanks
    0
    Reviews
    0
    Definitief interesse in de speelgroep! Beetje vroeg - ben namelijk pas 17 weken zwanger, maar goed om alvast de details te weten!

Bedankt!
    Judith

Thanks
    0
    Reviews
    0
    Hier op het nippertje een antwoord. De volgende Playgroup is nl zondag 24/6 al! Ik heb het emailadres van degene die het organiseert (Hanneke). Stuur me effe een PMetje als je die wilt hebben. Hieronder info over de Playgroup:

zondag 24 juni a.s. om 10.30 uur in ************************ (please PM me for details)

Over de locatie:
    dit is een bijzonder leuk park in het zuiden van Brisbane niet ver van de pacific motorway. Kangaroes komen gewoon in groepjes naar je toe en ook kun je geregeld de koala's boven in de bomen bewonderen. Verder is er een mooi gebouw waar 2 weeskoala's te zien zijn en waar een film en andere voorlichting gegeven wordt over Australische bushdieren. Ook is er een klein winkeltje waar je souveniertjes (geen eten/drinken) kan kopen. De mooie, grote schaduwrijke vallei heeft geen speeltuin, dus het is handig om een bal, hockey sticks, etc. mee te nemen.

Vooral voor de mensen die geinteresseerd zijn in een Dutch School in/bij Brisbane is het goed om te komen, want mensen, die in opdracht van het consulaat bezig zijn met de eerste aanzet voor een Dutch School in Brisbane, zullen ook aanwezig zijn en willen graag de interesse peilen. Verder probeer ik iemand (mogelijke onderwijzeres voor de school) uit te nodigen, die misschien wat ideeen kan geven over de leerstof en groepenindeling.

Graag tot ziens!!!
    Last edited by amoz; 22-06-2007 at 19:57. Reason: please - no posting of the DESTINATION details - or information from their site (even in translation)

Veve's Avatar
    Veve is offline Assistant Forum Manager :)
    Winner 2007 - best signature
    Winner 2008/2009/ 2010- naughtiest mod

RG always has to save my butt <3
    Thanks
    389
    Reviews
    5
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 postsAmethyst Star - 5,000 postsEmerald Star - 10,000 postsRuby Star - 15,000 postsDiamond Star - 20,000 posts
    please guys .. I find this thread hard enough to moderate as it IS!!!

dont mention WHERE you are having gatherings - there are too many people who lurk on public forums, purely with the intent to cause trouble ..

keep yourselves safe- keep the details secret and share only through PM

xx
    Jen