+ Reply to Thread
Page 14 of 76 FirstFirst ... 412131415162464 ... LastLast
Results 131 to 140 of 755
  1. #131
    Join Date
    May 2012
    Posts
    5,897
    Thanks
    3,192
    Thanked
    1,649
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 postsAmethyst Star - 5,000 posts
    Quote Originally Posted by Thescientist View Post
    Hmm would you call this positive? I have no hcg left in my system so it's not picking up that anymore Attachment 79277
    It looks positive (the bottom one)

  2. #132
    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    1,154
    Thanks
    141
    Thanked
    1,904
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by Lil Smurfy View Post
    It looks positive (the bottom one)
    Top one was this morning. Damn. I don't feel like BD haha

  3. #133
    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    439
    Thanks
    1
    Thanked
    134
    Reviews
    0
    @Thescientist I think it's positive too haha I got positive on Thursday night and was so tired but I made my partner because it was positive haha goodluck

  4. #134
    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    1,154
    Thanks
    141
    Thanked
    1,904
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by Lozz90 View Post
    @Thescientist I think it's positive too haha I got positive on Thursday night and was so tired but I made my partner because it was positive haha goodluck
    Haha how'd you make him? We have BD for 4 days in a row and I'm over it. We were like a twice a week kind of couple haha

  5. The Following User Says Thank You to Thescientist For This Useful Post:

    WinterJade  (15-03-2016)

  6. #135
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Adelaide, SA
    Posts
    429
    Thanks
    440
    Thanked
    385
    Reviews
    0
    Quote Originally Posted by Pluto80 View Post
    So AF has arrived for sure in the last hour . I'm going to start vitex which I'm hoping will shorten my stupid irregular cycle. Good luck to all the beautiful ladies still waiting this month, hopefully I don't see any of you in the April thread as you're all up the duff
    So sorry to hear! Hope to hear that April is your month!

  7. #136
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Adelaide, SA
    Posts
    429
    Thanks
    440
    Thanked
    385
    Reviews
    0
    Quote Originally Posted by Thescientist View Post
    Haha how'd you make him? We have BD for 4 days in a row and I'm over it. We were like a twice a week kind of couple haha
    Hahaha! Same. Even sometimes once lol CD24 here and enjoying the 'break'

  8. #137
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    974
    Thanks
    571
    Thanked
    657
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by Thescientist View Post
    Hmm would you call this positive? I have no hcg left in my system so it's not picking up that anymore Attachment 79277
    Looks positive to me. You could BD tomorrow instead and still should be covered considering you did it yesterday too.

  9. The Following User Says Thank You to Lovemysons For This Useful Post:

    WinterJade  (15-03-2016)

  10. #138
    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    1,154
    Thanks
    141
    Thanked
    1,904
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by WinterJade View Post
    Hahaha! Same. Even sometimes once lol CD24 here and enjoying the 'break'
    Haha bring on day 14 when I can stop thinking about it. I was having creamy cm this morning but it's switched to egg whites now. Damn body. 😝

  11. #139
    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    439
    Thanks
    1
    Thanked
    134
    Reviews
    0

    Default March 2016 TTC #2

    @Thescientist said 'look it's positive get those swimmers in there now' hahaha we not long lost our daughter who was stillborn though so I think he wants to fall as badly as me ❤️
    Oh and he also works away 2:1 which means I kind of have to be nice for those 7 days so he doesn't kill people whilst he's away lol

  12. #140
    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    1,154
    Thanks
    141
    Thanked
    1,904
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by Lozz90 View Post
    @Thescientist said 'look it's positive get those swimmers in there now' hahaha we not long lost our daughter who was stillborn though so I think he wants to fall as badly as me ❤️
    Oh and he also works away 2:1 which means I kind of have to be nice for those 7 days so he doesn't kill people whilst he's away lol
    Aww I'm sorry 😞

    Haha if I told DH to get his swimmers in there he thinks it's a job. So I try not to tell him we need to have sex lol

    Quote Originally Posted by Lovemysons View Post
    Looks positive to me. You could BD tomorrow instead and still should be covered considering you did it yesterday too.
    It was yesterday morning at like 3am tho? Haha will that still count?


 

Similar Threads

  1. March 2016 TTC
    By MaybeBabyIVF in forum Conception & Fertility General Chat
    Replies: 977
    Last Post: 13-03-2016, 11:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
FEATURED SUPPORTER
Melbourne Natural Medicine ClinicLeading natural health practitioners in fertility, preconception, pregnancy, and children's health. We take an ...
REVIEWS
"Pigeon teats rule!"
by Alex
Pigeon PP Wide Neck reviews ›
"Wonderful natural Aussie made product!"
by Mrstwr
Baby U Goat Milk Moisturiser reviews ›
"Replaced good quality with cheap tight nappies"
by Kris
Coles Comfy Bots Nappies reviews ›