Closed Thread
Page 99 of 161 FirstFirst ... 4989979899100101109149 ... LastLast
Results 981 to 990 of 1610
  1. #981
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Sa
    Posts
    1,806
    Thanks
    5,953
    Thanked
    2,034
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Mmm cheese with pickled onion wrapped in salami

  2. #982
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    214
    Thanks
    53
    Thanked
    120
    Reviews
    0
    Quote Originally Posted by brodiesmummy2011 View Post
    Mmm cheese with pickled onion wrapped in salami ���������������� �������
    Enjoy the salami now its what i miss and crave when preg lol
    I just made homemade spaghetti and meatballs
    Cant wait for a sleep when hubby gets home haha

  3. #983
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Sa
    Posts
    1,806
    Thanks
    5,953
    Thanked
    2,034
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by brooke87 View Post
    Enjoy the salami now its what i miss and crave when preg lol
    I just made homemade spaghetti and meatballs
    Cant wait for a sleep when hubby gets home haha
    Mmm I love it! I'm on the red now too haha.

    Oh yummy! I've got slow cooker!

  4. #984
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Sa
    Posts
    1,806
    Thanks
    5,953
    Thanked
    2,034
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    So hubby just got home and told me I look like I have a pregnant tummy - thanks babe, I know I've put on weight but geez

  5. #985
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    214
    Thanks
    53
    Thanked
    120
    Reviews
    0
    Quote Originally Posted by brodiesmummy2011 View Post
    So hubby just got home and told me I look like I have a pregnant tummy - thanks babe, I know I've put on weight but geez
    Haha im bloated to.
    I used the slow cooker for the meatballs tonight to. So good to put it on and not have to stand in kicthen and cook haha

  6. #986
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Sa
    Posts
    1,806
    Thanks
    5,953
    Thanked
    2,034
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by brooke87 View Post
    Haha im bloated to.
    I used the slow cooker for the meatballs tonight to. So good to put it on and not have to stand in kicthen and cook haha
    Ohhh I've never done meatballs in the slow cooker before!!

    We have beef and red wine casserole with mashed potato and tiger rolls, may as well feed the 'baby' belly lol.

    Hmm hopefully the bloating isn't due to af!! I obviously am for hubby to notice lol

  7. #987
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    8,801
    Thanks
    3,389
    Thanked
    4,799
    Reviews
    9
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 postsAmethyst Star - 5,000 posts
    Quote Originally Posted by lil smurfy View Post
    what cd are you?
    cd 26

  8. #988
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    974
    Thanks
    571
    Thanked
    657
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by Catrb092 View Post
    So my boyfriend insisted on me taking a test even though I'm only 8/9dpo because I've been feeling so off. Took one and no immediate response as I assumed. His little one decided to rip it apart when I wasn't watching and I went back to throw it out and noticed the faintest of faint lines. He said he could see it too so took a photo. I'm putting it down to an Evap line as it was a little while later. I'm going to post it anyway so I can compare in a few days, and incase anyone wants to put in their input. Not sure if you can even see anything it's so faint😂😂 Attachment 79889Attachment 79890
    Looks promising! Do you have any FRER? I'd do one with fmu!

    Quote Originally Posted by Pluto80 View Post
    Soooo did another opk and its heaps darker . We BD'ed already this morning which makes it hard to check cm but I'm hoping I ovulate soon!! Will do the digi ovulation test later and hoping for a smilie face - sick of seeing that empty circle

    Attachment 79893
    Oooh, that's getting dark! Do your digi in the morning, fx it'll be a solid smiley. Mine goes straight from empty circle to solid with no flashing face.

  9. #989
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    110
    Thanks
    30
    Thanked
    51
    Reviews
    0
    Quote Originally Posted by Lovemysons View Post
    Looks promising! Do you have any FRER? I'd do one with fmu!



    Oooh, that's getting dark! Do your digi in the morning, fx it'll be a solid smiley. Mine goes straight from empty circle to solid with no flashing face.
    It was the only one I had here! I'm too scared to do it again because I don't wanna get my hopes up over nothing haha think I'll wait atleast two more days and do one first thing in the morning

  10. #990
    Join Date
    Apr 2016
    Posts
    694
    Thanks
    734
    Thanked
    537
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Hello ladies...

    Hoping I can join this group... Currently in the TWW with #3, very early days, 3dpo. The wait is so frustrating. Not sure what sort of feeling I have about this month...

    ... although Thursday night I was chopping up raw red meat and felt so nauseous, and today hubby was filleting the fish he caught this morning and I wanted to vomit! So we'll see.

    In the meantime I am looking forward to getting to know you all.


    #mb3 (makingbabythree)

    P.S. I love hash tags! 🙃


 

Similar Threads

  1. Due April 2016
    By togepi in forum When are you due?
    Replies: 4
    Last Post: 29-09-2015, 07:22
  2. due april 2016 :)
    By togepi in forum Introductions
    Replies: 5
    Last Post: 15-08-2015, 18:13

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
FEATURED SUPPORTER
Prams and StrollersLooking to buy a pram or stroller? :: Viewer reviews of prams :: Pram Buyers ...
FORUMS - chatting now ...
Daycare educator / teacher giftsGeneral Parenting Tips, Advice & Chat
Delightful DecemberConception & Fertility General Chat
Noble NovemberConception & Fertility General Chat
High Natural Killer Cells #10Reproductive Immunology
Hard to settle day and nightGeneral Sleeping & Settling Chat
Positive Ovulation Test 6+ days in a row???Conception & Fertility General Chat
Toenail fungusGeneral Health
REVIEWS
"Made bed time less anxious"
by Meld85
My Little Heart Whisbear - the Humming Bear reviews ›
"Wonderful natural Aussie made product!"
by Mrstwr
Baby U Goat Milk Moisturiser reviews ›
"Replaced good quality with cheap tight nappies"
by Kris
Coles Comfy Bots Nappies reviews ›