Closed Thread
Page 69 of 94 FirstFirst ... 1959676869707179 ... LastLast
Results 681 to 690 of 931
  1. #681
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Brisbane
    Posts
    503
    Thanks
    200
    Thanked
    49
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    It's weird Betty, Maya's not dolled up much, infact she's so naturally pretty she doesn't need makeup...but somehow she looks so different now she's not frazzled about the baby! Did you see her sing at dayzee's? If it was her real voice it was incredible. There's another personality flip...seems bold is doing that to everyone these days, instead if them staying a 'baddy' or 'goody' so then it's hard to decide who you like as they all change every 5 mins! I was sure maya was gonna cause some big law suit for dayzee re. adoption thing, which woulda been hella boring (and carter as the lawyer caught in the middle who falls in love with maya, which might still happen - watch out rick!) but she totally let it go
    Last edited by lissyloulou; 23-05-2013 at 17:29.

  2. #682
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    2,269
    Thanks
    2,955
    Thanked
    1,410
    Reviews
    4
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 posts
    No I didn't see her sing, haven't been home in time to watch very often lately.

  3. #683
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Brisbane
    Posts
    503
    Thanks
    200
    Thanked
    49
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    I tape them all on foxtel!! Best thing since sliced toast as you fast forward ads and it only takes about 15 mins to watch whole episode...which makes it so much harder to break the habit lol

    Remember the days when we used to watch ads? It's crazy, sometimes I like it as you don't have to watch crap but the constant fast forwarding and rewinding is not ideal. And I kinda hark back to the day when you had to hold going to toilet or run out on the ad to make a cuppa instead of just pausing the telly whenever you want. I drive my hubby insane with constant toilet breaks lol

  4. #684
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Perth
    Posts
    7,098
    Thanks
    4,951
    Thanked
    1,394
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 postsAmethyst Star - 5,000 posts
    Quote Originally Posted by lissyloulou View Post
    I tape them all on foxtel!! Best thing since sliced toast as you fast forward ads and it only takes about 15 mins to watch whole episode...which makes it so much harder to break the habit lol

    Remember the days when we used to watch ads? It's crazy, sometimes I like it as you don't have to watch crap but the constant fast forwarding and rewinding is not ideal. And I kinda hark back to the day when you had to hold going to toilet or run out on the ad to make a cuppa instead of just pausing the telly whenever you want. I drive my hubby insane with constant toilet breaks lol
    How can I do this???

    Sent from my GT-I9505 using The Bub Hub mobile app

  5. #685
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Brisbane North
    Posts
    4,459
    Thanks
    1,581
    Thanked
    1,803
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 posts
    Quote Originally Posted by LoCo View Post
    How can I do this???

    Sent from my GT-I9505 using The Bub Hub mobile app
    im pretty sure you have to have the foxtel IQ package to tape.. not 100% sure tho. haha what I find hilarious is brooke is DEMANDING taylor leave eric.. oh yeah keep dreaming *****, as if taylor would listen to you! actually if I was taylor I would have punched brooke's head in by now. she's so ANNOYING. lol.

  6. #686
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Perth
    Posts
    7,098
    Thanks
    4,951
    Thanked
    1,394
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 postsAmethyst Star - 5,000 posts
    Quote Originally Posted by Minchi View Post
    im pretty sure you have to have the foxtel IQ package to tape.. not 100% sure tho. haha what I find hilarious is brooke is DEMANDING taylor leave eric.. oh yeah keep dreaming *****, as if taylor would listen to you! actually if I was taylor I would have punched brooke's head in by now. she's so ANNOYING. lol.
    Ah cool I have this so ill check it out
    Oh dear taping bold

    Sent from my GT-I9505 using The Bub Hub mobile app

  7. #687
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    10,526
    Thanks
    3,212
    Thanked
    6,540
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 postsAmethyst Star - 5,000 postsEmerald Star - 10,000 posts
    So do we think Taylor is faking it? I wasn't but they keep zooming in on her face every time Eric says something about how happy he is - they do the same with Liam when he hugs Steffy ... ?

  8. #688
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Brisbane
    Posts
    503
    Thanks
    200
    Thanked
    49
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by LoCo View Post
    Ah cool I have this so ill check it out
    Oh dear taping bold
    Sorry to sound like such a douche! I forgot it didn't come with all foxtel, we are such a tv addicted household!! and yes I think ours is called IQ. It saves a lot of time being able to fast forward ads, but like I said it's not very old school for a viewing experience. The reason we have it is cause we get a great deal where we bundle the foxtel, home phone, Internet, and mobiles so you get a discount on them all.

  9. #689
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    2,269
    Thanks
    2,955
    Thanked
    1,410
    Reviews
    4
    Achievements:Topaz Star - 500 postsAmber Star - 2,000 posts
    I wonder how much of it is 'for her kids' -- making sure Brooke and her kids don't start ruling Forrester by staying close w Eric.

  10. #690
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Brisbane
    Posts
    503
    Thanks
    200
    Thanked
    49
    Reviews
    0
    Achievements:Topaz Star - 500 posts
    Quote Originally Posted by Elijahs Mum View Post
    So do we think Taylor is faking it? I wasn't but they keep zooming in on her face every time Eric says something about how happy he is - they do the same with Liam when he hugs Steffy ... ?
    I though exactly same thing! Brooke said it so many times,but I was thinking nah Taylor has always supposed to be the honest one and she seems to be genuine. But the camera shot of her face at the end hugging Eric made me think they are about to turn her into a baddie!! She's already well on her way to being hella annoying these days
    Last edited by lissyloulou; 24-05-2013 at 07:05.


 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
free weekly newsletters | sign up now!
who are these people who write great posts? meet our hubbub authors!
Learn how you can contribute to the hubbub!

reviews
learn how you can become a reviewer!

competitions

forum - chatting now
sales & new stuffsee all
Bub Hub Sales Listing
HAVING A SALE? Let parents know about it with a Bub Hub Sales listing. Listings are featured on our well trafficked Sales Page + selected randomly to appear on EVERY page
featured supporter
Swim Australia
Swim Australia are the leading learn-to-swim experts, and national swim school authority. With over 600 Registered Swim Schools located across the country, through our aquatic education, we aim to build a Safer, Smarter, Stronger nation of swimmers.
gotcha
X

Pregnant for the first-time?

Not sure where to start? We can help!

Our Insider Programs for pregnancy first-timers will lead you step-by-step through the 14 Pregnancy Must Dos!